ستاره سابق فوتبال ترکیه کمتر از یک سال روی نیمکت کایسری اسپور نشست و از سمت خود برکنار شد.

توپ فوتبال - زمین فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین؛ باشگاه کایسری اسپور در بهمن‌ماه سال گذشته (ژانویه) تصمیم به تغییر کادرفنی خود گرفت و پس از هفت شکست پیاپی، بوراک ایلماز را به‌عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرد تا او برای نخستین بار به طور رسمی هدایت یک تیم را برعهده بگیرد، اما دوران حضورش در جمع یاران سیدمجید حسینی و علی کریمی خیلی زود پایان یافت.

بوراک ایلماز که یکی از ستاره‌های تاریخ فوتبال ترکیه به حساب می‌آید و طی سالیان اخیر تجربه دو آقای گلی در فوتبال این کشور و لیگ یک فرانسه را دارد و قهرمانی با لیل به دست آورده و در باشگاه‌هایی مثل فنرباغچه، بشیکتاش، گالاتاسرای و ... هم بازی کرده، پس از یک دوره مربیگری موقت در بشیکتاش، هدایت کایسری اسپور را برعهده گرفت ولی خیلی زود و کمتر از یکسال از سمت خود اخراج شد.

۲ بازیکن مطرح ایرانی بدون مربی شدند

این مهاجم پیشین تیم ملی ترکیه، در فصل گذشته و پس از نشستن روی نیمکت کایسری اسپور، در ۱۶ مسابقه سوپر لیگ سه پیروزی، هفت مساوی و ۶ شکست داشت که نتیجه چندان خوبی نبود ولی حالا پس از سپری شدن هفت هفته از فصل جدید از سمتش برکنار شده است.

بوراک ایلماز که در یک ماه اخیر هجمه زیادی را متحمل شده بود، پس از دیدار شب گذشته مقابل بشیکتاش و تیم سابقش که سه بر صفر شکست خوردند، از هدایت کایسری اسپور اخراج شد.

کایسری اسپور که یک مسابقه معوقه در این فصل دارد، در ۶ دیدار اخیرش در سوپر لیگ ترکیه سه تساوی و سه شکست داشته تا این شرایط منجر به قطع همکاری این باشگاه با بوراک ایلماز شود.

باشگاه کایسری اسپور در شرایطی خبر قطع همکاری با بوراک ایلماز را اعلام کرده که تمجید زیادی از این ستاره سابق فوتبال ترکیه کرده و یادآور شده او در جایگاه مدیر فنی و سرمربی، کمک زیادی به فوتبالیست‌های این تیم داشته و عنوان کرده به طور توافقی به پایان همکاری با یکدیگر رسیده‌اند و برای او آرزوی موفقیت دارد.

کد خبر 886668
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha